Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 22 september 2011

Snarka..

Här ligger folk o snarkar o sover, o jag sitter i soffan o tjurar av avundsjuka! Jag e trött!! Jag vill oxå sova..
Skulle smyga me lite Never stop såhär på morronkvisten, eftersom jag i ett groteskt godis-sug igår kväll åkte till Jätten o köpte choklad för ett halvårs förbrukning o inte lyckades klämma i mig allt.. Men när jag skulle smyga i skåpet med påsen så va ju påsen helt paj o de åkte Never stop ut över hela golvet!!! Men de verkade inte störa nån här.. Man snarkar vidare! Så jag e mest lessen för allt gott godis som gick till spillo!
Uh, va de gör ont i ryggen.. Aj, aj, aj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar