Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 22 september 2011

Tankspridd!

Man blir lite tankspridd när man e gravid har jag hört.. Och visst, man har ju fått höra att man är rätt puckad ibland.. Jäjä, det får väl gå! Så länge jag inte har ont av det själv liksom!
Men, jag har upptäckt att jag är total-tankspridd när jag kör bil numera.. Kanske inte superbra!
Sitter liksom och funderar över en massa annat i bilen, och sen plötsligt så undrar jag: kollade jag åt vänster när jag svängde ut i korsen? Eller hade jag bara tur?
Hähä!
Har vart hos Vanessa och hennes underbart tjocka lilla baronessa-barn idag! Hon pratade om att man var tankspridd när man ammar.. Jo, jag tackar ja! Hur ska jag bliiiiiii????
Hehe.. Men men.. Kan va för att man har så mycke man vill prata om när man åker dit, så man blir lite tankspridd i bilen liksom! Och samma när man åker hem.. Då har man pratat om så mycket roliga grejjer, så då svävar man iväg för det!
Ah, fantastiska kaffe-stunder i alla fall, med de två fina små damerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar