Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 22 september 2011

Fynd, fynd, fynd!!

Alltså. tradera är egentligen inte min kopp of tea.. Eller, jag verkligen ÄLSKAR det! Men jag är kass på det skulle man kunna säga.. Jag la ju en himla massa bud samtidigt när jag var ute och kollade overall till det lilla pulvret (nytt arbetsnamn på knodden verkar det som) och var liksom säker på att jag skulle bli överbjuden..
Det blev jag visst inte.. På alla i alla fall..
Så jag fick hem två till overaller.. Hehe.. Men båda två är ju total-fynd och jag är mycket lycklig över mina köp! Mellan 20 och 40 kr stycket!
Så mitt lilla pulver inte blir kall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar