Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 2 september 2011

Sovmorron!

Åh, jag skulle verkligen behöva gå till vårdcentralen o fixa tungan, som fortfarande har lite äckel-svamp kvar!
Men efter en hel vecka utan sömn så orkar jag bara inte! Jag tänker stanna hemma, o jag tänker ta sovmorron, så de så!!
Har gått upp före sju varenda morron, men sömnen har jag lagt mellan 22-02 ungefär.. Idag har jag sovit till 04.30 vilket är lite utav ett rekord redan! Men, jag måste ha meeeeer! Så man kan va en dräglig människa, så min omgivning kan stå ut me mig!
Ska bara kolla förlossningskliniken kl 05 o sen ska jag äntligen soooova (om kroppen tillåter)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar