Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 2 september 2011

Doobidooooo...

...har vi tittat på idag!
Jag vann den inbördes tävligen! O jääääää! :)
Men attans vad jag saknade mitt Drostdy Hof.. Ja, det hör ju liksom till med ett glas till Doobidoo..
Får bli det nästa säsong!
Idag fick det bli tacos och päronsaft!

Annars har vi varit supereffektiva idag! Vi har flyttat in datorn i det nya "datarummet"! Hehe.. Dendär lilla skrubben är så liten, så Hjärtat ser ut som en jätte när han sitter och trycker med sin dator där inne!
Men jag tycker det är fantastiskt!
Nu längtar jag tills vi ska byta sovrum och man kan börja inreda barnrummet!!
Imorn bär det av till IKEA! Det sista ska inhandlas till lilla knoddis!! :) Ah, kanske inte det sista sista.. Finns väl en del saker som saknas.. Men det är inte mycket nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar