Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 14 september 2011

136!

Idag har jag vart och lyssnat på det lilla hjärtat! 136 slag i minuten!
Det var vägning på schemat också.. Hmmm.. 1,1 kg till.. Sammanlagt + 13,4 kg.. Jorå, så atte!!
Kände lite på hur lilla knodden låg också.. Att känna på huvudet, som nu för tiden befinner sig vääääldigt långt ner, var mycket unpleasent.. Men men, där var det i alla fall! Ruckbart..
Inte rörligt, men inte heller fixerat ännu..

Det var också sista dagen på föräldragruppen idag! Innan bebisarna har kommit..
Ah, va ska man säga? Skönt tror jag.. Mest intressant att höra på henne när hon pratade om förlossning och smärtlindring.. Men det har man ju hört nu, så det räcker änna..
Det märktes även på det låga antalet pappor som var med denna gången.. De flesta verkade se förra gången som sin sista..
Mitt hjärta var i alla fall pliktenligt med!

1 kommentar:

  1. Det behöver inte vara fixerat förns förlossningsdagen, så du vet ;)

    SvaraRadera