Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 15 augusti 2011

Projektera!

Jag visade ju lite före-bilder på våran klädgarderob för ett tag sen.. För jag tänkte att nu ska jag banne mig grejja här, och tapetsera om och en massa sånt skoj! Tyvärr gick de planerna i stöpet direkt när jag insåg att de små kronorna som fanns kvar på mitt konto gott kunde användas till andra, lite mer livsnödvändiga saker! Och sen har projektet legat på hyllan kan man säga..
Men på onsdag bär det av till Hindås för att hälsa på diverse mormor och morfarar och farmorar och pappor, så då tar man vägen om IKEA och införskaffar ett data-bord, som ju ska in i garderoben! Så idag fick jag banne mig fart i byxorna när jag hade vaknat till liv!
Såhär såg det ut innan Lotta med stora städar-tagen hade vart där! Börjar tömmas..
Tomt!
Men han får leva med de fula tapeterna ett tag till, och så får han bo ihop med dammsugaren och golvmoppen!Himla skönt att det har hänt nåt därinne, så man kan ta tag i nästa sak, för att ta tag i nästa och nästa och nästa och nästa.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar