Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 15 augusti 2011

Spjälsäng..

Jag hade min far på besök igår förmiddag.. Vi pratade lite om bebis, och berättade vad vi hade kvar att införskaffa till den!
Bland annat så ska vi ju köpa en spjälsäng.. Har hittat en på IKEA som vi tycker är fin!
Men så sa pappa: Vi har ju kvar din säng, sen du var bebis! Den kan ni , om ni vill ha den!
Jaaaaa, det vill jag!
Men den e gammal o trä-färgad, så jag ska sysselsätta mig med att måla den vit, när den väl har förflyttat sig hit!
Alla di allmosor äro välkomna! Hehe..

1 kommentar:

  1. Vad mysigt!

    Båda våra barn har sovit i Fredriks gamla spjälsäng, kärleksfullt vitmålad av deras pappa. Det är ju sååå mycket bättre än nåt massproducerat från det Stora Varuhuset. ;)

    Kram!!

    SvaraRadera