Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 15 augusti 2011

Magen!

Idag har jag vart på långfika hos min kurre! Herregud vad tiden gick! Men det är väl så när man har mycket att babbla om.. Mestadels barn och förlossningar såklart, eftersom det är det enda (nästan) som rör sig i våra skallar just nu!
Himla kuligt! Speciellt med nån som är nästan lika intresserad av min tjocka mage, som jag! :)
Fick med mig lite kläder och annat skoj hem också! Som jag tidigare sagt: alla di allmosor äro välkomna! Hehe.. MYYYCKET tacksam är jag!
Annars har jag mest ont i min stackars mage nu för tiden.. Inte sådär dö-ont så att jag går dubbelvikt hela dagarna, men ändå såpass ont att jag vaknar av det på nätterna.. Och idag har det verkligen suttit i, hela dagen!
Det börjar nånstans vid, eller strax nedanför naveln, och så går det hela vägen upp till mellangärdet.. Halsbränna? Magkatarr??
Käkar novalucol som en tok, men tycker nästan att det blir värre då..
Ah, jag ska ta mig en sväng till apoteket imorn tänkte jag, så man kanske kan få nåt annat än novalucol, som har liknande effekt liksom.. Kanske funkar bättre då tänker man..
Bebis sparkar där inne, så den mår bra i alla fall!! Och på torsdag är det dags för Mvc igen, så jag får väl höra mig för lite mer där kanske..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar