Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 30 juli 2011

Söta, söta fågelungen!

Igår var man äntligen och hälsade på familjen Dahl och den söta, söta mini-fågelungen som de nyligen fått!
Shit, man blir ju lika chockad varje gång man ser en så nyfödd bebis! De e så galet smååååå!!! Åh FAN va man längtar efter sin egen! Fick verkligen tygla mig för att inte sno med mig gullungen hem (samtidigt som jag är lite rädd för att hålla i henne, ifall att hon skulle gå sönder)!
Lyckades också bli bästis med store-brorsan tack vare mina talanger i att köpa små-prellesenter! Vattenpistol till en 2-årig pojk kan ju INTE slå fel! Kanske var aningen avancerad bara, men han gav banne mig inte upp! Ivar, min nya snus-bästis!
Härligt att få träffa mamma Vanessa också! Alldeles, ALLDELES för längesen!
Mäste, måste göras igen, very soon! Mina abstinensbesvär har redan börjat kicka in, efter världens härligaste familj med stövlar och hårspännen i håret!
I lööööööv U!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar