Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 30 juli 2011

Barnvagnen är häääär!!

Var och hämtade ut barnvagnen igår!! Jag är så glad och lycklig över att vi äger den, för den är så fiiiiiiin (tror jag)!
Är mycket kluven.. Vågar inte öppna kartongen, för jag vill inte hinna slita nåt på den till i oktober! Eller ännu värre, göra sönder den!!
Men jag måste ju öppna den, väl? Kolla så allt är med.. Så att den är hel nu.. Och provköra den i hallen, som ett litet barn! Hehe..
Kanske kanske kan få låna en docka om jag har tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar