Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 30 juli 2011

Projektera!

När katten är borta dansar Lotta på bordet!
Hjärtat hatar förändringar.. Han vill att vårt hem ska behålla sitt befintliga skick i all evighet! Men, han har nog missat i sina beräkningar att det ska flytta in en ny människa här i oktober! :) Jag har en hel del projekt på gång, men det är ju svårt att projekterna när man har en motståndare till förändring runt benen hela tiden! Därför tänker jag att jag kan passa på att projektera lite en dag som denna, när Hjärtat ändå är iväg och kör cross!
Jaaaa, vi får väl se hur långt jag hinner..
Här ska i alla fall Hjärtat få flytta in och ha sitt lilla data-rum i framtiden! Jag tänkte tapetsera om lite, och kanske hänga upp en av hans fula Simpsons-tavlor, så han känner sig som hemma! Data-rummet ska omvandlas till master bedroom nämligen!
Klädgarderoben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar