Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 30 juli 2011

Pengatorsk!

Jag insåg precis innan jag skulle åka o köpa tapeter (tack o lov) att jag har gått totally penga-torsk denna månaden!
Jag får skjuta på projektet helt enkelt.. Till en bättre månad! (när nu den kommer..)
Men mig går det ingen nöd på! Här finns rum att städa, kläder att tvätta, gräsmattor att klippa och rabatter att rensa! Jag har så roligt såååå, utan projekt klädkammare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar