Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 30 juli 2011

1-årsdag!

Fifan va jag har grejjat här hemma nu!
Städat, tvättat, klippt gräset, rensat i rabatten, byggt ihop en barnvagn (så gott jag kunde, måste be om hjälp sen..) mm! Heeeelt slut!
Snart dags för en dusch och ett par timmar på soffan känner jag!
Ska bara dammsuga bort det värsta gräset och gruset som man drar in när man springer ut och in i lägenheten!
Sen är det ju faktiskt så att jag och mitt hjärta har varit förlovade i ett helt år imorn!! Tur som attans då (eftersom jag är penga-torsk och hjärtat också har en halvdan månad) att jag fick ett litet presentkort på en viss restaurang i Uddevalla för ett tag sen! Det betyder alltså att JAG kan bjuda ut hjärtat på ett-årsmiddag ikväll!!
Jupp! Bord är bokat! Kanske tar oss en liten kik på fjorden när vi ändå är där då! Kuligt ska det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar