Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 31 juli 2011

Middag!

Såhär glad är man när en trerätters middag väntar runt hörnet!!
Shit va vi lyxade till det igår! Brukar aldrig orka efterrätten, så det brukar bara bli tvårätters.. Men jag va så förbaskat sugen på efterrätt igår, så det blev hela baletten! Oh herregud vilken gooood mat det var, på Kullgrens i Uddevalla!
Min förrätt: Fisk och skaldjurssoppa! Delicious!!Varmrätt: Fläskfile och nåt konstigt mos.. Kanske inte vad jag egentligen hade valt.. Men Hjärtat tyckte att det var väldigt gott, så han åt av mig också, efter att han ätit upp sin planka! Hehe..
Och så efterrätten!! Färska jordgubbar med glass och grädde!! Mmmmmumma!!! Tyvärr hade de lite för mycket att göra igår, så de rörde ihop en massa grejjer och virrade till det rätt ordentligt, så servicen var väl sådär.. Men vad gjorde det när man satt ute, en helt underbar sommarkväll och myste med sitt älskade Hjärta? Kändes som man var på värsta kärlekssemestern nästan! Hehe.. Mycket bra ettårsfirande får jag säga! Och när vi kom hem så gick vi ut på hemnet och kollade på sommarstugor! Ååååååh, va vi vill ha en egen!! Hittade en alldeles perfekt liten stuga till oss! Synd att vi verkligen inte har råd egentligen bara.. Men, det är visning nästa söndag.. Då bara man måste åka dit och dregla lite tror vi bestämt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar