Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 30 juni 2011

Smärtan, den smärtan..

Vaknade av min rygg i morse vid halv-fyra-snåret! Verkar ha blivit en trend numera.. Just detdär halv-fyra-snåret.. Och att det gör så ont att jag varken kan ställa mig raklång eller att det hinner gå över tillräckligt bra för att man ska få nån bra sömn nåt mer innan kl 8 när det är dags att gå upp nu för tiden.. Bara liiiiite tröttsamt!
Men i morse var det inte bara ryggen som smärtade, utan förkylningen har nu utvecklat sig till halsen! Brännande smärta i den upptäckte jag när jag försökte svälja i morse.. Jag döööööör lite hela tiden känner jag!
Men, vicks blue är inhalndlat och gubbarna har åkt iväg för att köpa klinkers, så jag har dykit i soffan och tänker inte resa mig härifrån förrän nån ber mig (och då kommer jag kanske, kanske att resa mig MYCKET motvilligt)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar