Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 30 juni 2011

Lite badrum..

Fina, fina svarta lampan!!
Superfina vitmålade (by Lotta) och inkaklade fönstret! Och så väggarna!! De färdiga, fogade, såååå fina väggarna!! Jag älskar, älskar, älskar att vi valde just den gråa nyansen på fogen till de vita plattorna, och jag älskar de vita plattorna, och jag älskar den svarta psycho-väggen som man blir snurrig av om man tittar på den för länge!
Jag älskar mitt nya badrum! Och jag hoppas att det är färdig-kaklat nån gång nästa vecka, så vi kan börja sätta in möbler (IKEA mm. i helgen) och att det sedan blir klart nån gång då, så vi kan få lite sommarlov! Så vi kan njuuuuuta av Kolmården och att vi sen kan hänga i svärmors stuga och på stranden resten av sommaren (när vi inte e hemma och beundrar badrummet såklart)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar