Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 21 juni 2011

Sjukt nöjd och lite besviken..

Ah, jag är såååå nöjd me mig själv! Jag tog mig igenom ett medelpass på spinningcykeln! Men helvete vad jobbigt det var!!Fick tillbaka den gamla känslan av ont i ryggen som jag alltid brukar få när jag spinner, men jag ändrade ställning litegrann bara, och sen höll sig mestadelen av ryggontet borta, och jag kunde koncentrera mig på mjölksyran i benen istället!!
Däremot vart jag lite besviken på upplägget på passet idag.. Gillade inte alls intruktören, och hon hade inte alls lika härlig musik som den glada, runda intruktören i söndags hade..
Asså, jag älskar ju dunka-dunka, men jag har också en gräns! Och min gräns går vid Scooter.. Varför ska så många gym-instruktörer ha med Scooter på sina pass när det finns så mycket annan, BRA musik??
Ah, det gjorde väl att det vart ännu lite svårare att överleva passet, då intruktören inte alls var i min smak..
Men, jag GJORDE det!!
Nu har jag belönat mig själv med jordgubbar och glass.. Kanske, kanske lyckas hålla mig vaken till 22 ikväll.. Men, jag är ensam hemma, så ingen behöver veta om jag smyger i säng tidigare! Hehe..

1 kommentar:

  1. BAH håller med! Jag blir aggressiv på fel sätt när de kör scooter! HATA!

    SvaraRadera