Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 21 juni 2011

Rädd..

Jag ska gå på spinning igen, klockan sex... Medelpass... Jag känner ångestens klor som tar tag i mig nu när klockan börjar närma sig.. Hehe.. Tur som attans att jag känner mig själv, och bokade in mig på passet för länge, längesen! Så nu kan man liksom inte ångra sig! Ingen återvändo!! Iiiiiih! Jag kommer döden dö! Och så kommer jag göra en Bridget Jones när jag ska kliva av cykeln (fastna i den och ramla)! Men jag kommer i alla fall ha kul fram tills dess! O så får jag duscha på friskis efteråt, och slipper packa väskan och gå ut på gården! Mycket bra! Hehe.. Råkade titta på Unga mödrar förut.. Och en ung moder hade förlorat sitt barn i magen.. De hade hört hjärtljud nio dagar tidigare, men när det var dags att föda ut barnet hörde de plötsligt inga hjärtljud längre, och hon fick föda ut en död liten flicka.. Jag insåg att detta borde man inte titta på när man är gravid!! Ännu en sak att oroa sig för.. Iiiiiih!!! ¨ Ska spendera kommande månader med att jobba hårt på att glömma att jag nånsin såg detdär!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar