Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 22 juni 2011

Nojjig..

Inatt (det lilla jag har sovit) så drömde jag om en epa-traktor som körde runt, runt på en parkeringsplats.. Gas, broms, gas, broms hela tiden! Och den förde ett sjujävla väsen, så jag vart totalt ursinning i drömmen och var på väg fram till föraren för att säga till honom på skarpen!!! Men jag hann vakna innan jag kom fram, och insåg att det var hjärtats härliga snarkningar som var epa-traktorn.. Hehe..
Man kan ju inte va lika arg på honom, men lite smått irriterande får man ju lov och säga att det är!!
Annars blev jag sjukt jävla nojjig igår när jag började tänka på detdär idiot-avsnittet av Unga mödrar som jag råkade se..
Så nojjig att jag vart tvungen och ringa MVC nu på morronen och fråga om det kan vara farligt för barnet med den höga musiken som de spelar i spinning-hallen, eller om det är farligt att ta ut sig så mycket, nu när man trots allt är gravid i v. 24!
Men det var ingen fara alls! Bara bra att träna!
Ah, och såhär i efterhand så skäms jag lite för att jag ringde med en sån idiotisk fråga... Men, jag är i alla fall lugn nu! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar