Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 30 juni 2011

Golv!

Denna veckan har vart galen, på ett mycket bra sätt! Det har hänt massor därinne i badrummet och det känns uuuuunderbart!! Nu har de redan börjat lägga golvet!!
Seeee så fina plattorna är! Alldeles svarta, matta och fyrkantiga! Hmmm.. Nu ska man bara bestämma sig för fog-färg...
Sa jag förresten att min snälla svärfar sparade en liten överraskning till mig när de åkte till tippen häromdagen?? Jag var ju så ledsen över att de inte hann vänta på mig utan gick bakom min rygg och köpte en Ifö-taolett, eftersom jag såååå gärna ville ha en Gustavsberg, som vår förra toalett var! Så han sparade knoppen från den gamla toaletten till mig! Lite synd bara att den var så gammal att märket är bortskavt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar