Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 9 maj 2011

Vårrus!!

Imorn smäller det!! Jag och tjejerna på jobbet ska visa vad vi går för! Eller..... Vi ska träffas och promenera tillsammans, och ha det trevligt! Med fika efteråt till råga på allt! Ser fram emot morgondagens evenemang mycket, mycket! Vårruset kallas det för.. Ska även ta mig till XL-bygg och det imorn.. Som jag skulle gjort i helgen.. Har inte hunnit bara!! Eller.. Jag kom på det i lördags kl 13.30, och butikerna stängde 14.00.. Toooo late!! Förövrigt så sov jag från klockan 16 ungefär på fredag eftermiddag till kl 11 på lördag förmiddag! Jag är imponerad över min egen sömnförmåga! Hehe.. :)

1 kommentar:

  1. yes! ikväll smäller det! då skall vi till dina forna hoods och du skall berätta alla ställen du nuppat på ;)

    SvaraRadera