Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 11 maj 2011

Sorg i mitt hjärta..

Idag är en sorgens dag.. På två sätt! Idag är det den 11 maj, vilket innebär att det hade varit en kär väns 29-årsdag.. Tyvärr gick han bort i en mc-olycka för några år sen.. Sänder honom en tanke idag! Den andra sorgliga saken är att det är sista dagen på jobbet för mig idag, på ett tag.. Har blivit sjukskriven från och med imorgon, på grund av min rygg som bara vill mig illa hela tiden!!! Dumma, dumma den!! Ah, så det är med blandade känslor jag kommer lämna jobbet ikväll.. Riktigt skön lättnad eftersom det inte blir lika mycket press på mig att orka med att göra mer saker än kroppen tillåter, men med mycket sorg eftersom jag älskar, älskar, älskar mina jobbisar och mitt jobb!!! Idag när jag kom samlades man för en fika, och så fick jag en fin prelle också! Ah, nästan så man blev lite tårögd! Oh, en sorglig sak till!! Greys börjar om en kvart och jag kan inte se det, för jag är på jooooobbet!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar