Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 8 maj 2011

Greys?

Somnade ju innan Greys hann börja i onsdags.. Så jag kollar på reprisen nu..
Men....WHATS UP???
Nåt slags musikalavsnitt.. Alla sjunger..?
Hmmm.. Inte coolt!!
Nåt som är coolt är att jag och min älskling var hos ett par kompisar igår.. Ett par vänner som vi alltid har det supertrevligt hos!
Ofta pratar vi och skrattar vi om/åt våra förhållanden, och bristerna i dem!
Men igår sa Hjärtat att han faktiskt inte stör sig på något hos mig.. Han tycker om allt med mig!!
Aaaaw, det värmde otroligt mycket i mitt lilla hjärta!!
(sen blev han full och sjöng Always on my mind för mig.. Hehe..)
I alla fall.. Jag älskar honom!!
Och jag är så otroligt lyckligt lottad som har honom i mitt liv!
OCH är ännu mera lyckligt lottad att han är den som kommer bli far till mina barn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar