Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 4 maj 2011

Nästäppa...

Läste lite om vanliga symptom under graviditeten, och hittar dethär: Tandköttet blöder lättare, näsan kan vara täppt hela tiden och man kan få näsblod. Det kan underlätta att dricka mer och sova med huvudet högt genom att höja huvudänden på sängen. Om man har lätt att få näsblod är det bra om man kan undvika att snyta sig kraftigt eftersom det lättare blöder då. Min näsa är helt igentäppt, och har varit i en vecka nu.. Måste, måste snyta mig! Går inte leva annars.. Och även om jag snyter och snyter blod, så verkar det inte komma ut, för huvudvärken är TOTAL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar