Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 3 maj 2011

Krigszon..

Jorå, man bor i en krigszon just nu.. Men, det är okej! Än så länge har det ju funnits vatten.. Fast från och med ungefär nu, så finns det inte längre.. Då kommer det vara mindre okej.. Lite jobbigt med tanke på att jag, sedan jag fick kotten i magen, går upp på toa ungefär 2-3 gånger per natt (och då går jag alltid det sista jag gör innan jag går och lägger mig, och det första jag gör när jag går upp)! Hmmm.. Hoppas, hoppas att det finns en toalett att tillgå inatt i alla fall! Annars blir det som de gamla goda tiderna när man bodde på sommarstugan om somrarna och kissade på pottan på nätterna! Inte jättekul kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar