Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 4 maj 2011

Kanske, kanske!

Inbillar mig att jag kanske, kanske kände lilla plommonet i magen i förrgår kväll! Tycker att känslan stämmer bra in på beskrivningen många ger.. Men samtidigt kan det liiika gärna va inbillning, för igår kväll kände jag inget, trots att jag låg o kände efter.. :) Men men! Idag är det v. 17! Snart kommer jag känna den lilla krabaten hela tiden! Oooh, va jag längtar! Det är även onsdag idag, och då är det Greys!!! Wihooo!!! Verkar som mesta delen av rivning av badrummet var klart igår! Så, idag ska det börjas reglas upp igen! Ska bli så skönt att se förändringen åt det hållet istället, för igår kändes det änna lite hopplöst.. Varje gång man tittade in såg det bara ännu värre ut! Men nu, nu tror jag att vändningen är hääääär!! (sjunger i falsett) Hehe.. Ska nog ta mig en promenix med min goa vän Christine i eftermiddag.. Längtar redan! :) (och så ska jag hämta pottan, utifall att vi blir helt utan toalett nån natt.. Eeeh, ser fram emot den natten..? NEJ!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar