Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 8 maj 2011

Gröna fingrar..

Tomaterna klarade inte frostnätter och snöfall.. FAN! Och när jag kom på det var det självklart för sent..
Inte heller mina påskliljor mår så värst bra..
Som tur var fick jag med mig min goa vän Jerre till överby idag, och så fick jag införskaffat mig ett par nya tomat-plantor!
Vem behöver gröna fingrar när man bara kan åka och köpa nytt? ;)
Håller tummarna för att snön är färdig för denna vintern.. Jag vill ha tomater juh!!
Fick också köpt lite fina blommor till mina krukor på framsidan!
Älskar att plantera!! (problemet kommer sen, när man ska hålla det man planterat vid liv..)
Och så har jag äntligen köpt mig en ordentlig vattenkanna!! Seee så svart och fin och INNE den är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar