Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

tisdag 24 maj 2011

Bra!

Shiiiit! Jag tror jag va mer nervös än jag visste inför ultraljudet.. Sååå skönt att de e gjort, o att lilla knodden mår bra! Inatt har jag soooovit! Kommer liksom inte ihåg när jag gjorde de sist gång! Men förutom några väckningar, så har jag verkligen sooovit inatt, o de va uuuunderbart! Sägs ju oxå att man mår sämre av dagvård, som jag pysslar me nu för tiden, de två första veckorna, o att de sen blir bättre! Ah, de stämmer ju typ exakt på dagen på mig! Skööööönt är ordet! Hade även gått ner nåt kilo sen jag vägde mig förra veckan! Detta har jag firat med att äta så mycke middag så jag fick ont i magen.. Ligger o sjunker maten på soffan en stund! För till efterrätt ska jag ge mig själv en banana split! Så har dedär kilot snart kommit tebax! Hehe.. Imorn ramlar de in lite pengar på kontot! Då ska jag köpa mig ett par skor att trä fötterna i på lördag!! O så ska jag va barnvakt åt världens bästa systerbarn!

1 kommentar:

  1. Sv: Tack :) har låtit håret växa ut på han faktiskt för jag hade tänkt mig nån fräck frilla på han i sommar.hihi

    SvaraRadera