Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

onsdag 25 maj 2011

Hippo!

Idag provade jag kläderna som jag tänkte ha på mig på festligheterna som vi ska på på lördag.. Och tur var det! För om jag inte såg ut som en flodhäst innan, så gjorde jag det verkligen efter att jag krängt klänningen över huvudet!
Och jag får ju säga, att det sista man bör göra nu för tiden är ju att klä sig på ett sätt som gör att man ser ännu STÖRRE ut!!
Vet inte va som hänt! Magen har typ fördubblats i storlek, bara den sista veckan!!
Jag ska erkänna att jag gillar det! Tycker om min mage! :)
Men jag kunde inte riktigt tänka in mig själv i en stor bebis-mage när jag införskaffade klänningen i fråga.. Och detta gör nu att jag måste ut och leta ny klänning (stackars mig) som bebis-magen passar in i!
Var på Lindex i morse.. Expediten försökte sälja på mig mamma-strumpor (vad är det?)! I alla fall.. Jag blir lika chockad varje gång nån nämner min graviditet!
Det syns verkligen nu.. Men jag fattar det ändå inte! Hehe..
Köpte inga mamma-strumpor, denna gången i alla fall! Men jag måste nog kolla in vad det är i alla fall..
Shiiiit vad jag har dippat grönsaker till Greys idag! Magen spricker snart!
Mmmmm, gött!!

1 kommentar:

  1. Antar att hon menar "stödstrumpor" så du inte får åderbrock

    SvaraRadera