Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 23 maj 2011

Otroligheternas otrolighet!

Woaoaoaoaoaaaa!! Wohohohohohoooo!! Waaaaaooow!
Idag har vi gjort det, otroligheternas otrolighet! Vi har vart och gjort ultraljud, och TITTAT på Plommonet!
Shiiiit! Galet fantastiskt skulle jag vilja säga!!
Bebisen (en) låg och hade det mycket bra där inne.. Lilla hjärtat klappade på, och den såg till att dricka lite vatten och vara duktig när mamma och pappa tittade på! Hehe..
Beräknad förlossning efter ultraljud: 19 oktober! (före: 19 oktober!)
Mycket duktig unge!! Lever upp till mammas och pappas förväntningar redan! :)
Sjuka, sjuka känsla!! Det är verkligen en liten knodd där inne, som lever runt och grejjar för sig självt! Hehe..
Ja, jag är ganska lycklig kan man säga...
Vi firade det hela med att åka till överby och fika lite efteråt.. Och sedan gick vi och köpte en kostym till mitt Hjärta, eftersom vi ska på världens bästa jobbis brölle på lördag!
Åh herregud, sikken snygg karl jag har haffat!! Han är så fiiiin i sin nya kostym! :)
Sedan åkte han till jobbet, och då kunde jag inte hålla mig! Jag var tvuuuungen att inhandla nåt till lilla Plommonet!!
Hade redan innan bestämt att det första jag ska köpa till bebisen är en mössa, så jag har införskaffat en sådan idag (under andakt) och ett par strumpor! Hihi!!
Kommer nog hinna handla en hel del till lilla bebisen innan den tittar ut i höst...
Men blir ju helt sjuuuuuk när man går bland bebis-kläderna, och vill bara köpa allt, allt, allt!!!
Sen har pappsen vart här också! Han ska bygga ett skötbord till Plommonet!! Snälla, snälla pappsen! :)

1 kommentar:

  1. PAAAX FÖR ATT FÅ HÅNGLA MED KOSTYM NISSEN!
    JAG KOMMER JU ÄNDÅ ATT VARA GIFT!
    puss!

    SvaraRadera