Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 14 april 2011

Hatar....

...att köra bil! Vareviga dag, skyttetrafik.. Fram och tillbaka, Trollhättan - Uddevalla, Uddevalla - Trollhättan! Visst, jag älskar verkligen min lilla pärla till bil, eller Silverpilen som hon heter, så det kommer vara med sorg i hjärtat som jag överlämnar henne till en ny, lycklig ägare nån dag.. Men jag har i alla fall bestämt att när Plommonet kommer till världen i höst så e de slut på allt jävla bilkörande!! Jag ska ha en stabil barnvagn, och så ska jag o Plommonet ! Överallt ska vi ! (de veckorna som hjärtat inte är hemma då, för då får han köra.. Hehe..) Tröööööött på att köra bil, köra bil, köra bil nu! Gör ju fan inget annat!! Det är våååår! Jag vill kunna gå och cykla!! Gå, gå, GÅ! Jag vill Gååååååååå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar