Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 14 april 2011

Nyklippt!

Guuuud va trist o tråkig jag ser ut...
Jaja!
Jag har i alla fall klippt mig nu, och DET gillar jag oooändligt mycket!
Eeeh, man kan säga att de behövdes...MYCKET! Tog ingen efter-klipp-bild igår, för trots att klippningen blev bra, så blir alltid dehär efterfixet allt annat än bra där..
Såg ut som helvete i huvet hela dagen igår!
Men jag hade liksom inte tid o göra nåt åt de då..
Fick göra ett litet halvhjärtat försök på tort hår idag.. Men men.. Jag är i alla fall säääker på att jag kommer va super-duper-snygg i håret imorn, när jag får tiden att föna, platta och fixa det här hemma! :)
Va på badhuset och simmade med Christine igår!!
Sååååå gött!!
Har ingen aning om hur lång vi simmade.. Vi hade så mycke bebis-grejjer att prata om, så vi glömde att räkna!
O sen satt vi i bastun och stekte oss lite också.. Mmmm, gott!!
Fick slänga mig in i soffan, för vi hade haft så trevligt att tiden sprang ifrån oss o jag missade de första 10 minuterna av Greys!!!!!!!
Ah, men jag tror jag snappade upp det mesta rätt snart! :)
Nu är Sjögården bokat!!
På påsk åker vi dit och får kycklingpaketet! Fniss fniss... :)

1 kommentar:

  1. FRESCH du var super fresch igår och såg inte alls tokig ut i håret efter att du varit hos pladderapan!

    SvaraRadera