Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 15 april 2011

Underbara älskade!

Jag har träningsvärk i ljumskarna! Underbara, älskade, efterlängtade känsla!! Måste simma oftare, för det har ju bara en massa bra grejjer med sig! Trodde inte jag skulle få känna på träningsvärk förrän långt efter att graviditeten var över, med tanke på hur löjligt försiktig och rädd jag är för allt nu.. Så: tack underbara, älskade simtur! :) Eeeeh, får se hur det blir med vårruset.. Kanske jogga sakta.. Men springa har jag svårt att se framför mig.. Hehe..
Kopierar denna bilden, bara rätt av, från min mysiga vän krabbeluring, som har avbildat oss på vita tavlan på jobbet.. Såhär ser vi ut sen, när vi e nyblivna morsor och ska gå ut och göra bort oss på lokal! Underbart!! Idag var jag förövrigt hos supergoa Hanna, som gått och flyttat ihop med killen som JAG introducerade henne för (stort, stort grattis till er båda)! Superduperfin lägenhet såklart, och så fick man chokladbollar där! Mmmumma! :) Imorn ska vi ut till ett par kompisar och hjälpa dem med något bygge på garaget (tror jag).. Jag ska ju inte bygga nåt garage.. Jag ska nog mest dricka kaffe, snacka skit och gulla med deras bebis.. Myyys ska det bli! Nu ska jag dyka ner i denhär!
Ha en underbar fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar