Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 20 mars 2011

Våååår!

Min mamma har alltid älskat att grejja ute i trädgården..
När jag var liten och yngre så tyckte jag att hon var lite knäpp i huvudet för att hon gillade det så mycket..
Sen skaffade vi oss en bostadsrätt med en liten trädgårdsplätt på fram- och baksidan, och jag har börjat inse va mamma pratade om när hon pratade så varmt om allt som skulle rensas o planteras ute i rabatten!
När det var solsken ute i lördags när man vaknade så blev jag överlycklig och kastade mig ut i trädgården och rabatten!
Tycker det känns som lite terapi när man grejjar och pysslar därute!
Nu är det rensat så att påskliljor, krokus och tulpaner får komma fram!!
Vårtecken!
Mer vårtecken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar