Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 18 mars 2011

Rökar-kalkylatorn!

Det är fredag idag, och jag måste jobba till kl 23 ikväll..... Tröstar mig lite med min rökar-kalkylator!
Har inte rökt på 6 veckor och 4 dagar! Detta betyder ca: 26 paket ciggaretter! 26 paket * 40 kr = 1040kr!!! Va kan man göra för 1040 kr??? Man kan få sig en rejält härlig kväll på Alberts fredagsmys med både mat och vin för 2! Hittade lite andra grejjer som man kan köpa för 1040 kr också.. :)

1 kommentar:

  1. najnaj det var ju svenkan som kom och snackade lite. men ändå mkt pinsamt. ;)

    Du är grymt bra vad det gäller rökningen, hejja hejja hejja!

    SvaraRadera