Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 11 mars 2011

Torsdagsmys...

Igår när jag kom hem hade vi torsdagsmys.. Asså, jag får säga att jag nog aldrig vart så glad för regn som jag var igår! Det var ju fantastiskt, för det var ju inte kaaaaallt!! Jag skuttade in ifrån bilen i regnet.. Ah, så kommer man in, och där e de förberett för torsdagsmys! Kan de bli bättre?? Myset bestod av chockladbollar och honungsmelon och filmen Eldorado! Mmmm, gott!! Lite kass bild visst, men jag ville sååå gärna visa vårat myyyyys! :) FÖRRESTEN!! Idag e de FREEEEDAG!! Längtar redan till fredagsmyset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar