Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 31 mars 2011

Snygg..

Nostalgitrippar lite.. Se så snygg och smal man var för bara 1,5 år sen!!
Va hände??? 5 kilo senare så har man införskaffat sig elefant-looken, orkar inte ens ta sig till gymet, och trivs inte alls med sig själv! Det var nykärleken som slog till, jag vet.. Men nu, 2 år senare, borde man ju ha hittat ut ur bubblan och tillbaka till gymmet....eller?? , inte jag! Jag e fortfarande lyckligt nykär istället! Det är okej! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar