Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 1 april 2011

Hektisk morgon!

Herregud så mycket man kan hinna med på en förmiddag, om man bara lägger manken till! Idag hann jag baka två sockerkaksbottnar, en frozen cheesecake, kolla på onsdagens Greys-avsnitt och städa toaletten (inklusive skurning av golvet)! Pust! Strax efter elva hade Hjärtat legat och snoozat i drygt en timme (VM i Snooz?), och tyckte tydligen det var dags att komma upp! Så fick jag lite hjälp av honom i baket också faktiskt! Här bakas cheesecake! (Iförd det mycket vackra, italienska förklädet som jag fick av svärmor när hon hade varit i underbara Rom! :))
Ett stycke sockerkaka i den lilla ugnen!
Tårtan står nu och gottar till sig i kylen, och imorn ska den få sitt Hello Kitty-utseende! Får se hur det slutar.. Ska fixa bild när den är färdig! Hann även med att byta ut jeansen som jag köpte till Hjärtat i present (för små) på väg till jobbet! Och hör och häpna! Jag tog rätt väg till jobbet från Överby, och slapp för en gångs skull skyttetrafiken över stallbackabron! Phu! :) Ikväll är det fredagsmys with my girl V här på jobbet! Hehe.. Stooooor chipspåse kvällen till ära tror jag bestämt! Grillchiiiiips.. Ojoj, måste torka mig om munnen! Dreggel, dreggel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar