Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 31 mars 2011

Baka baka liten kaka..

Fick inte se gårdagens Greys idag, av olika orsaker, och jag är lite lessen för det.. Men jag får se det en annan dag helt enkelt! Den som väntar på nåt gott väntar aldrig (eller är det alltid?) för länge! Imorn har jag i alla fall inte tid, för då ska jag baka tårta innan jobbet!! Jag gav mig på att baka en tårta när jag fyllde år förra året, och den blev ett totalt misslyckande! Efter att jag gjort fel så många gånger att läppen började darra på mig och rösten svek, så hoppade Hjärtat in och räddade situationen! Men tårtan var tyvärr för sen att rädda.. I alla fall så gör jag ett nytt försök nu! För jag vill såååå gääääärna baka en Hello Kitty-tårta till 6-åringen!! O så får 31-åringen en frozen cheesecake!! Mmmmmumma! Jaja.. Detta har jag i alla fall vigt min förmiddag till imorgon! Får väl se vilket humör jag är på när jag åker till jobbet...

1 kommentar: