Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 25 mars 2011

Freeeedag!!

A men gud va jag har längtat efter denna dagen!! Veckan har bara rusat förbi, bara för att jag har sett fram emot denna dagen så himla mycket! Har saker att se fram emot nästa vecka me, så jag hoppas att den går lika fort! :) Idag har lönen ramlat in på kontot! Det är sol utanför fönstret! Kan det bli bättre??? Jaaaa!!! Jag ska bara fira o fira hela dagen!! På lunchen ska jag gå ut o äta med två mysiga jobbarkompisar.. Sushi tror jag bestämt att de står på menyn! Har inte gillat det tidigare, men nu har jag börjat lära mig! Håller mig fortfarande borta från den råa fisken, men jag gillar det andra! O rullarna med sesamfrön älskar jag!! Sen slutar man tidigare, och då ska jag åka till Torp o shoppa!! Jag ska köpa mig en concealer tänker jag.. Asså, visst känner man sig renare o fräschare när man ansiktsbehandlar sig ibland, och tvättar ansiktet med ordentliga produkter! Men jag vete fan asså.. Det verkar ha motsatt effekt på mig! Jag har aldrig haft så mycke finnar som nu, i hela mitt liv!! Det verkar som att jag öppnar alla utgångarna i ansiktet, o då kommer skiten ut! Tror de va bättre förr, när allt va igenkloggat! Kanske skulle fortsätta på den linjen istället... Jaja.. Concealer får de bli i alla fall! Så man kan gå utanför dörren utan att skämmas ihjäl hela tiden! Sen blir de utemiddag och bio ikväll! Uuuuunderbart!! Kanske kan få mig lite hångel i biosalongen till o me, om jag har tur! :) Imorn ska jag träffa en mysig vän.. Lite promenad o en liten kaffe kanske.. Sen ska jag o hjärtat åka ut till ett par andra kompisar på kvällen! Grill va målet, men de ska ju bli kallt imorn sägs de.. Jaja, grabbarna kan ju grilla, så står vi tjejer på insidan o skålar istället! Hehe.. Blir nog nån omgång i nåt roligt spel också! Härlig helg att se fram emot känner jag! Löööövley! Hoppas ni får en lika skön helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar