Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

lördag 26 mars 2011

Slapp....

Idag e de lördag.. Jag ligger o slappar lite på soffan innan jag ska ta tag i denna dagen!
Mmmm, gott!!
Fick shoppat allt som jag skulle igår!!
Wii-plattan e inhandlad, och även knivstället!
Jag fick köpt presenterna till hjärtat.. Hoppas han blir glaaaad!!!
Sen köpte jag också en concealer från MaxFactor, och så blev de en liten väska me.. Superfin!!
Sen va de dags för middag och bio! Jag tänkte att jag skulle sminka mig och göra mig fredagsfin, dagen till ära! Men de va så längesen att jag va rädd att jag glömt hur man gjorde..
But I still got it! :)
Använde min nya concealer också, och den va nog mitt bästa inköp på länge!!
Hjärtat e nyrakad o len som en barnrumpa på kinderna! Hehe.. Ååååh, så fin!
Maten var god och allt va jättemysigt! Filmen va också bra!! Lite läskig kanske, så man fick ju blunda en del.. Men de jag såg såg bra ut!
Nä, nu ska jag nog äta lite frukost, o sen ska jag pilla lite på min nya träningsplatta tror jag..
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar