Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 24 mars 2011

I am number four!

Tänka sig! Imorn ska jag o hjärtat gå på bio! Spelndid!! Vi fick biobiljetter i julklapp, men eftersom hjärtat propsat på att det måste va en bra film, så har vi inte kommit iväg på nån bio än, eftersom det typ funnits Änglagård 3 och Åsa-Nisse o välja på.. Nu hade han tydligen ändrat inställning, för nu sa han: Ja, jag vill gå på bio! Välj film du! Jag kan gå på den som du vill se! (nån baktanke där??) De fanns Åsa-Nisse, Hur många lingon finns de i världen och I am number four att välja på.. Så jag valde den sista.. För den kan faktiskt va lite bra!! Bio i Vänersborg it is, tomorrow night!! Förövrigt slutar jag tidigare imorn! Jag ska ut till Torp och shoppa loss järnet!! Presenter till mitt älskade hjärta som fyller år på måndag! Nintendo Wii Fit plus! O så mitt OBH Nordica knivställ!! Jag längtar tills imorn eftermiddag/kväll!!!!!!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar