Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 14 februari 2011

Våren..?

Hjärtat och jag tog en liten alla hjärtans dag-promenad i förmiddags.. (kan man ta en sån?) Tyckte det såg ut att vara fint väder, även om termometern visade några minusgrader.. Jaja.. Vi tog på oss ordentligt och traskade ut i det fina vädret.. Bara det att de blåste utav bara helvete på vissa ställen, och det var så kallt att jag trodde mina öron skulle ramla av, PÅ RIKTIGT!! Det gjorde ooooont!! Var tog vår-vädret vägen?? Det var ju här för bara någon vecka sedan och läskade oss.. Jag vill ha vår nu! Jag vill ha sol, värme och kvittriga fåglar, NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar