Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

söndag 13 februari 2011

Rökningen..

Har slutat röka igen..
Hållt upp i två veckor nu!!
Skit-konstigt.. Men denna gången har det inte alls vart så svårt..
Kanske för att jag avdramatiserat det väldigt mycket! Struntade helt enkelt i att köpa cigg en dag.. Sa inget till någon heller, för då blir inte slaget så stort, om man börjar igen tänkte jag..
E ju såååå pinsamt att behöva krypa till korset och berätta att man misslyckades liksom..
Så jag tänkte att jag säger inget!
Men nu börjar ju folk reagera på att jag inte röker, så nu kan jag väl säga de högt då!
Och så kan jag börja räkna på vad man sparar in på att inte röka också!!
Ojojoj!! Back i samma gamla spår igen..
Men denna gången SKA jag klara det!!! I can feel it!! =)

1 kommentar:

  1. Good for you!! Klart du fixar det, jag ska heja på dig varje dag!!

    Ses i morrn! Kram!

    SvaraRadera