Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 14 februari 2011

Rökar-kalkylatorn!

Va ju två veckor sen som jag rökte min sista cigg! Och det är alltid trevligt att se va man kan inhandla för pengarna man sparat in! Bra som morot!! =) Rökte ju cirka 1 paket på två dagar,förutom helg då det kunde bli lite mer, så vi säger 4 paket i veckan. Tror att jag e så nära jag kan då! 4 paket * 2 veckor = 8 paket. 8 paket * 40 kr stycket = 320 riksdaler! Hmmm.. Va kan jag göra för de pengarna?? Jag kan lägga till de pengarna som fattas på presentkortet på spelaffären för att kunna köpa ett Nintendo Wii Fit Plus!!! Synd bara att de ständigt är slut i affären, och de aldrig får in några nya..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar