Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 17 februari 2011

Sjukgymnast..

Jag har ju klagat en del på min rygg det senaste.. (tror ingen i min närhet lyckats missa det..) Sa för ett par månader sen att jag skulle kontakta sjukgymnasterna i Trollhättan, för att få komma dit och få lite smärtlindring, såsom varmvattensbassäng till exempel.. Jaaaaa.. Det är ju bara det att man måste lyfta på dendär telefonluren och ringa också! Och det har varit mycket mycket svårt.... Men nu har jag äntligen gjort det! På måndag ska jag dit, och träffa en sjukgymnast, samma som jag hade förra gången jag va där.. Hmmm.. Va inte jätteförtjust i henne, men de får väl gå.. Jag e mer kunnig nu, och framförallt så vågar jag säga va som hjälper och vad som inte gör det! Hoppas hon kastar mig i bassängen direkt! Fniss fniss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar