Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

torsdag 17 februari 2011

Och världen skälvde...

Man har blivit övertalad på jobbet om att man ska läsa denna lilla nätta boken på 1217 sidor med minimal bibeltext i.. Och världen skälvde, eller Atlas Shrugged, av Ayn Rand! Fast, så svår-övertalad var jag väl kanske inte.. Bra människor som promotade den helt enkelt! Och så kommer den på bio den 15 april, och enligt trailer verkar den mycket spännande!!

2 kommentarer:

  1. din jävel och förrädare, du skulle tagit den på engelska! nu kommer du ju läsa ut den på ett kick och jag kommer att få kicken ;)

    SvaraRadera
  2. bästa boken någonsin... happy reading

    SvaraRadera