Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

fredag 18 februari 2011

Fredagsmys

Såhär ser kvällens fredagsmys ut! =) Sitter på jobbet med Sandra till 23.00 ikväll, så man får ju göra det bästa av fredags-situationen! Sandra säger att man inte äter pingvinstänger om man är över 10 år.. Själv är jag 27 och ett mycket stort fan.. Jag har ätit många pingvinstänger efter 10 års ålder!

2 kommentarer:

  1. Men du är fortfarande en liten skitunge ;)

    SvaraRadera
  2. Jag köpte två pingvin stänger idag, var ju bara tvuuungen och sur smultron var mycket god!

    SvaraRadera