Jag

Mitt foto
Trollhättan, Sweden
Lotta Svensson var namnet! O just nu lever jag verkligen upp till det.. Lever ihop med mitt livs kärlek, hans lilla dotter o vår gemensamma, nykläckta, son i ett radhusområde fullt av andra barnfamiljer o pensionärer.. Här delar jag me mig av lite tankar o känslor inför det man råkar ut för i sitt Svensson-aktiga liv! Enjoy!

måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag!

Herregud! Jag har ju glömt att berätta om mina Alla hjärtans dag-upplevelser! Blev ju bjuden på middag av min underbara man igår! Käkade fläskfile-toast och pommes på Bishop Arms igår eftermiddag/kväll.. Och till efterrätt: kladdkaka och citronfromage! Mmmmmumma!! Sen åkte vi hem lagom till Solsidan så vi fick skratta ordentligt, och sen var det mys till film i soffan! I morse tänkte jag ta tillfället i akt och ge något tillbaka, så kl 09.30 gick jag in med en bricka med kaffe, smörgåsar och en present i sovrummet och väckte hjärtat.. Jag hann få ett litet kärleksfullt leende innan han kom på att han skulle vara inne och besiktiga bilen kl 10.10! Han rusade upp och käkade en macka i farten innan han slet upp paketet och snabbläste kortet som kom till.. Hehe.. Jaja.. Jag försökte i alla fall, och han blev glad för uppvaktningen.. Det är ju det viktiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar